Distances līgums

Līguma puses un vispārīgā informācija

Šis līgums tiek slēgts starp SIA Psihologs Tavā Kabatā, reģ.,nr 40103550818, Georga Apiņa iela 12, Valmiera, LV-4210 (turpmāk - Pārdevējs), no vienas puses, un fizisku rīcībspējīgu personu, kura iegādājas Pakalpojumu interneta vietnē: www.gudone.lv (turpmāk – Interneta vietne) sadaļā “Programmas” (turpmāk – Pasūtītājs), izsaka vēlmi iegādāties, pasūta vai iegādājas jebkuru no Interneta vietnes sadaļā “Programmas” iekļautajiem Pakalpojumiem, no otras puses (abi kopā turpmāk saukti – Puses), noslēdz šo Distances līgumu (turpmāk – Līgumu).

  • Šā līguma 1.punktā noteikta visu Pārdevēja Pakalpojuma iegādes kārtība; 2. un 3. punktā noteikti katras Pakalpojumu grupas atsevišķie noteikumi, bet 4.- 9.punktā minētie noteikumi attiecas uz visa veida Pakalpojumiem, kuru pasūtījums noformēts ar Pārdevēja Interneta vietnes starpniecību.
  •  Šā Līguma noteikumi neattiecas uz pakalpojumiem, kas netiek noformēti ar Interneta vietnes starpniecību un, kuri tiek sniegti saskaņā ar individuālu vienošanos starp Pārdevēju un klientu.
  •  Šā Līguma noteikumi neattiecas uz Interneta vietnes informatīvo saturu, kurš pieejams vietnes lietotājiem bez maksas. 
  • Uz šo Līgumu ir attiecināmi Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu”.

1. Pakalpojumu pasūtīšanas, piegādes un apmaksas vispārīgie noteikumi.

1.1. Pārdevējs Interneta vietnē piedāvā un piedāvās dažāda veida digitālā satura pakalpojumus (video lekcijas, seminārus, apmācības un citus mācību materiālus vai tiešsaistes konsultācijas), kas pieejami zem Pārdevēja Interneta vietnes sadaļas “Programmas”. 

1.2. Lai iegādātos Pakalpojumus, Pasūtītājam ir saistoši turpmāk minētie noteikumi: 

1.2.1. Pakalpojumu noformēšanu un pirkšanu (digitālā satura gadījumā arī saņemšanu) īsteno, veicot apmaksu ar maksājuma karti vai internetbanku, ko var noformēt 24 stundas diennaktī; 

1.2.2. Pasūtītājs Interneta vietnē iepazīstas ar Pakalpojumu, tā aprakstu, un cenu, kā arī pats izvēlas sev interesējošo Pakalpojumu saskaņā ar tā nosaukumu; Pasūtītājs veic klikšķi uz interesējošā Pakalpojuma nosaukuma, pēc kā Interneta vietnē tiek piedāvāts pakalpojuma apraksts ar Pakalpojuma būtisko informāciju. 

1.2.3. ja Pasūtītājs vēlas iegādāties Pakalpojumu, jāveic klikšķis uz komandas “Pievienot grozam”, pēc kā Pasūtītājs var atlasīt vēl citus Pakalpojumus, vai arī pabeigt izvēlētā Pakalpojuma iegādi; 

1.2.4. lai pabeigtu jau izvēlēto Pakalpojuma iegādi, jāveic klikšķis uz pirkuma groza piktogrammu Interneta vietnes izvēlnes paneļa labajā pusē, kur jābūt redzamai kopējā iepirkuma groza pirkuma summai; atverot iepirkuma groza sadaļu Interneta vietnes, jaunā izklājlapā tiek atspoguļoti visi Pasūtītāja izvēlētie un iepirkuma grozā ievietotie Pakalpojumi, katra Pakalpojuma vienas vienības cena, daudzums un Pakalpojumu kopīgā visu vienību summa (“Groza kopsavilkums”); 

1.2.5. ja Pasūtītājs vēlas mainīt pirkumu, iepirkuma grozā pirms apmaksas veikšanas var koriģēt Pakalpojuma daudzumu (to samazinot vai palielinot), klikšķinot uz pogas Izņemt. Gadījumā, ja konkrētā Pakalpojuma skaits iepirkuma groza sadaļā tiks samazināts līdz nullei un iepirkumu grozs būs tukšs tad Pakalpojumu izvēle jāsāk no jauna;

1.2.6. ja Pasūtītājs vēlas iegādāties izvēlēto Pakalpojumu, jāklikšķina “Pirkuma grozs”. Interneta vietnē atveras pieteikuma forma “Pirkuma grozs”, kurā jāaizpilda obligātie, bet pēc Pasūtītāja izvēles arī fakultatīvie datu lauki un jāizveido lietotāja konts. Informācija par personas datu apstrādi iekļauta attiecībā uz iesniegtajiem personas datiem ir iekļauta Pārdevēja privātuma politikā;

1.2.7. pērkot jebkuru no digitālā satura pakalpojumiem, Pasūtītājs izvēlas vienu no norādītajiem maksājuma veidiem: maksājumu ar internetbanku vai maksājumu maksājuma karti. Apmaksu nevar veikt, kamēr Pasūtītājs neapstiprina, ka piekrīt šā Līguma noteikumiem (pēc šī Līguma izlasīšanas interneta vietnē, ieliekot atzīmi pie apliecinājuma “Esmu iepazinies un piekrītu Distances līgumam”);

1.2.8. Jebkura maksājuma pārtraukšanas gadījumā, apmaksas process jāsāk no jauna. 

1.2.9. Veicot apmaksu ar internetbanku vai maksājuma karti, uz Pasūtītāja epasta adresi tiek automātiski nosūtīts rēķins PDF formāta datnē, kurā būs iekļauta tā informācija, kas tika norādīta aizpildot formu sadaļā “Pirkuma grozs". 

2. Digitālā satura piegādes noteikumi.

2.1. Pēc Pakalpojuma par video lekcijām apmaksas Pasūtītājam viņa izveidotajā lietotāja kontā automātiski atvērsies iespēja skatīties video lekcijas.

2.2. Pēc Pakalpojuma par tiešsaistes konsultācijām apmaksas ar Pasūtītāju sazināsies Pārdevējs 48h laikā un saskaņos konsultāciju laikus.

2.3. Saskaņā ar Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punktu, Pasūtītājam pēc digitālā satura Pakalpojuma iegādes un piekļuves saņemšanas nav atteikuma tiesības arī tad, ja tas nav noskatījies video lekcijas. 

3. Tiešsaistes konsultāciju iegādes un apmeklēšanas atsevišķie noteikumi.

3.1. Pēc Pakalpojuma par tiešsaistes konsultācijām apmaksas, Pasūtītājam tiek rezervēta vieta tuvākajā tiešsaistes konsultāciju programmā, kā arī pēc apmaksas saņemšanas Pārdevējs 48h laikā sazināsies telefoniski ar Pasūtītāju un saskaņos konsultāciju laikus. 

3.2. Pārdevējs e-pasta sūtījuma formā sniedz Pasūtītājam informāciju par programmas dalības vietas rezervāciju vai citu informāciju. Pakalpojuma sniedzēja apstiprinājums uzskatāms tikai par programmas dalības vietas rezervāciju. Dalības vieta Pasūtītājam tiek nodrošināta tikai pēc tam, kad Pasūtītājs samaksu par Pakalpojumu veicis pilnā apmērā. 

3.3. Ja Pasūtītājs ne vēlāk, kā 4 darba dienas pirms tiešsaistes programmas sākuma datuma un laika ir brīdinājis Pārdevēju uz e-pasta adresi: [email protected] par to, ka nepiedalīsies programmā, Pasūtītājam pēc izvēles ir tiesības saņemt atpakaļ 100% no samaksātās dalības maksas (ieskaitot PVN summu), vai pārcelt samaksāto dalības maksas daļu uz cita veida apmācībām, to norādot e-pasta sūtījumā. Atteikumā norādāms vārds/uzvārds un telefona numurs.

3.4. Ja Pasūtītājs nav brīdinājis Pārdevēju par nepiedalīšanos programmā vismaz 48 stundas pirms pasākuma sākuma datuma un laika, bet ir samaksājis rēķinu, Pasūtītājs atmaksā tikai 50% no Pasūtītāja samaksātās dalības maksas, pārējo summu ieturot, kā radušās izmaksas par sagatavotajiem mācību materiāliem un citiem organizoriskajiem izdevumiem. 

3.5. Atmaksas veikšanu šā Līguma 3.3. un 3.4.punktā paredzētajā gadījumā var pieprasīt tikai tas Pasūtītājs, kurš ir veicis faktisko maksājumu par Pakalpojumu, nevis persona, kuras labā maksājums veikts. Noteikumi par dalības maksas atmaksu šī punkta ietvaros netiek piemēroti ārkārtas apstākļu gadījumā valstī. 

3.6. Ja Pārdevējs pārceļ tiešsaistes programmas datumu un laiku, par to informē Pasūtītāju savlaicīgi, norādot uz iespēju piedalīties šādā pašā programmā citā datumā un laikā. Pasūtītājs var atteikties no piedalīšanās programmā citā datumā, saņemot atpakaļ iemaksāto dalības maksu. 

3.9. Pakalpojums pret Pasūtītāju tiek uzskatīts par izpildītu brīdī, kad Pasūtītājs ir uzsācis dalību tiešsaistes programmā; saņēmis materiālus (ja tādi ir paredzēti).

4. Pušu tiesības un pienākumi

4.1. Pasūtītājs apņemas:

4.1.1. Pirms katra pasūtījuma veikšanas iepazīties ar Interneta vietnes Līguma noteikumiem un Privātuma, kā arī sīkdatņu politiku; 

4.1.2. noformējot jebkuru Pakalpojuma pasūtījumu, sniegt patiesu un precīzu informāciju par sevi, lai Pārdevējs varētu izpildīt Pakalpojumu pilnā apmērā; 

4.1.3. izmantot saņemtos mācību materiālus vai digitālos materiālus tikai personīgai lietošanai, nenodot tos trešajām personām, kā arī, neizmantot tos komerciālos nolūkos; 

4.2. Pasūtītājam ir tiesības: 

4.2.1. saņemt Pakalpojumu atbilstoši veiktajam Pakalpojuma aprakstam un prasībām;

4.2.2. neskaidrību gadījumā Pakalpojuma sniegšanas vērsties pie Pakalpojuma sniedzēja ar jautājumiem; 

4.2.3. izmantot šajā Līgumā noteiktās Pasūtītāja iespējas. 

4.3. Pārdevējs apņemas: 

4.3.1. izpildīt Pakalpojumu un iesniegt Pasūtītājam informāciju, materiālus vai digitālos materiālus, kas paredzēti izvēlētā Pakalpojuma saturā, saskaņā ar Pakalpojuma aprakstu; 4.3.2. sniegt pilnīgu informāciju par Pakalpojumu; 

4.3.3. savlaicīgi informēt (arī elektroniski) Pasūtītāju par Pakalpojuma pasūtījuma izpildes nosacījumu izmaiņām, ja Pakalpojuma pasūtījuma izpildes laikā mainās Pakalpojuma izpildes termiņi vai Pakalpojuma sniegšanas vieta; 

4.3.4. izskatīt Pasūtītāja pretenzijas par saņemto Pakalpojumu un sniegt Pasūtītājam rakstisku atbildi pēc būtības saskaņā ar normatīvo aktu prasībām; 

4.3.5. ievērot Eiropas Parlamenta un Padomes 2016.gada 27.aprīļa Regulu Nr.2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti, ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), un spēkā esošos Latvijas Republikas normatīvos aktus personas datu aizsardzības jomā.

4.4. Pārdevējam ir tiesības: 

4.4.1. pēc Pakalpojuma pasūtījuma saņemšanas nepieciešamības gadījumā uz norādītajiem kontaktiem sazināties ar Pasūtītāju, lai precizētu Pakalpojuma pasūtījumā norādīto informāciju par izvēlēto Pakalpojumu vai Pasūtītāju;

4.4.2. neuzsākt Pakalpojuma pasūtījuma izpildi un nepielaist pie programmām personu, ja nav saņemta Pakalpojuma apmaksa saskaņā ar noteikumiem par dalību semināros un noteikumiem par digitālo saturu;

4.4.3. mainīt programmu norises datumus un laiku, iepriekš saskaņojot ar Pasūtītāju; 

5. Pretenziju izskatīšanas kārtība.

5.1. Pretenzijas Pārdevējam drīkst izteikt tikai Pasūtītāji, kuri ir uzsākuši un veikuši Pakalpojuma noformēšanu vai veikuši Pakalpojuma apmaksu Pārdevējam. Personas, kuras apmeklē Interneta vietni, bet nav veikušas pieteikšanos vai apmaksu Pakalpojumam, var sniegt tikai ierosinājumus Interneta vietnes sadaļā “Kontakti” un “Sazinieties ar mums”. 

5.2. Gadījumā, ja Pasūtītājam ir pretenzijas par Pakalpojuma kvalitāti, Pasūtītājam jāvēršas pie Pārdevēja ar attiecīgu rakstiski noformētu iesniegumu, to nosūtot uz e-pastu [email protected] pretenziju parakstot ar elektronisko parakstu. 

5.3. Pārdevējs 10 (desmit) dienu laikā izskata saņemto pretenziju un gadījumā, ja Pārdevējs atzīst atbilstoši Līguma 1.punktam iesniegto Pasūtītāja pretenziju par pamatotu, Pārdevējs 1 (vienas) nedēļas laikā no minētās pretenzijas saņemšanas dienas veic visas nepieciešamās darbības, lai Pasūtītāja pretenzijā minētos iebildumus novērstu. 

5.4. Pārdevējs atbild arī uz neparakstītu iesniegumu pēc būtības (piemēram, epasta formā vai telefoniski), taču šādā gadījumā netiek izsniegti personas dati, netiek noformēts pieteikums dalības maksas atmaksai, kā arī netiek realizētas atteikuma tiesības vai citi personīgi risināmi jautājumi.

6. Atbildība un strīdu izšķiršana.

6.1. Pusēm izmantojot elektronisko sakaru līdzekļus, Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies Pasūtītājam, pasta, elektronisko vai citu sakaru līdzekļu, kā arī tehnisko iekārtu, kas nodrošina attiecīgos Pakalpojuma sniedzēja pakalpojumus, lietošanas traucējumu rezultātā (piemēram, Pasūtītājam tiek atslēgts interneta tīkls vai tml). 

6.2. Pārdevējs nav atbildīgs par nosūtīto mācību materiālu vai digitālā satura nesaņemšanu laikā, pārraides kļūdām vai izkropļojumiem, kas radušies Pasūtītāja sakaru, neatbilstošu iekārtu trūkuma vai bojājuma dēļ (t.sk. datorvīrusi), laika zonu starpību, pārtraukumiem elektroenerģijas piegādē Pasūtītāja pusē vai jebkādu citu apstākļu rezultātā, kas ir ārpus Pakalpojuma sniedzēja gribas un kontroles. 

6.3. Pārdevējs neatbild un negarantē par Pakalpojuma atbilstību jebkādām Pasūtītāja subjektīvajām vēlmēm vai izmantošanas mērķiem.

6.4. Pakalpojuma saturs ir atbilstošs tā iegādes datumā. Pārdevējs neatbild par jau iegādātā un izmantotā satura atjaunošanu pēc Pakalpojuma iegādes vai sniegšanas, ja pēc satura iegādes ir grozīti Eiropas Savienības vai Latvijas normatīvie akti, Datu valsts inspekcijas vai tiesu prakse, kura rezultātā Pakalpojuma saturs daļēji vai pilnībā atšķirtos. Šim mērķim Pārdevējs turpmāk piedāvā iegādāties atjauninātu Pakalpojumu vai, ievieto komentārus Interneta vietnes sadaļā “Jaunumi” ar vispārīgu informāciju par izmaiņām. 

6.5. Puses atbild viena otrai par tiešajiem zaudējumiem, kas radušies otrai Pusei vainīgās Puses ļaunprātības vai rupjas neuzmanības dēļ. Zaudējumu esamība jāpierāda Pusei, kura pieprasa tos atlīdzināt. Visos gadījumos Pakalpojuma sniedzēja atbildība nepārsniedz Pasūtītāja samaksāto naudas summu Pārdevējam konkrētā Pakalpojuma ietvaros. 

7. Strīdu izšķiršana. 

7.1. Jebkuru strīdu vai nesaskaņu, kas starp Pusēm var rasties sakarā ar šo Līgumu, Puses vienojas risināt savstarpēju sarunu ceļā. 

7.2. Gadījumā, ja strīds 30 (trīsdesmit) dienu laikā netiek atrisināts sarunu ceļā, strīds atbilstoši Latvijas Republikas spēkā esošiem normatīvajiem tiesību aktiem var tikt nodots izšķiršanai tiesā. 

7.3. Ja Pārdevējs atzīst Pasūtītāja iesniegto sūdzību par nepamatotu, savukārt Pasūtītājs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekrīt, vai arī Pasūtītāju neapmierina Pakalpojuma sniedzēja piedāvātais strīda risinājums, Pasūtītājam ir tiesības izmantot Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktās alternatīvās strīdu risināšanas iespējas vai arī vērsties pret Pārdevēju Latvijas Republikas tiesā pēc piekritības saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. 

8. Atteikuma tiesības. 

8.1. Pasūtītājam, kā patērētājam, ir tiesības ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Pakalpojuma pirkuma veikšanas atteikties no šī Līguma, neminot iemeslu, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no šī Līguma noslēgšanas dienas, izņemot gadījumus, kad Pakalpojuma sniegšana jau ir uzsākta (piemēram, tiešsaistes apmācības), Pakalpojuma sniegšana ir pabeigta atteikuma tiesību izmantošanas termiņā; atteikuma tiesības saskaņā ar normatīvajiem aktiem un šo Līgumu nav iespējamas;

8.2. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no Līguma noslēgšanas dienas, t.i. ar brīdi, kad Pasūtītājs sadaļā “Programmas” ir veicis Pakalpojuma pirkumu, noklikšķinot uz “Iegādāties”. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja Pasūtītājs savu paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu nosūta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām. 

8.3. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pasūtītājam jāinformē Pārdevējs par lēmumu atteikties no Līguma, nosūtot Pārdevējam uz e-pastu: [email protected] pareizi aizpildīta Līguma pielikumā esošā atteikuma veidlapa vai nepārprotams brīvas formas paziņojums par vēlēšanos atteikties no Pakalpojuma, norādot vārdu, uzvārdu, e-pasta adresi telefona numuru.

8.4. Ja Pasūtītājs izmanto atteikuma tiesības savlaicīgi, šis Līgums tiek izbeigts un Pārdevējs atmaksā Pasūtītājam no viņa saņemtos maksājumus ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs ticis informēts par lēmumu atteikties no Līguma. Atmaksa tiek veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Pasūtītājs izmantojis sākotnējam darījumam, ja vien Pasūtītājs nav skaidri paudis vēlmi to darīt citādi un ir pilnībā norādījis atmaksas rekvizītus. Pakalpojumu sniedzējs neatbild par Pasūtītāja iesniegto rekvizītu kļūdām vai neatbilstību Pasūtītāja datiem un citai personai vai uz citu norēķinu kontu atmaksātā dalības maksa netiek vēlreiz atmaksāta uz pareizu Pasūtītāja norēķinu kontu. 

8.5. Pārdevējs, saņemot atteikuma pieteikumu, nekavējoties paziņo Pasūtītājam par tā saņemšanu, nosūtot paziņojumu uz Pasūtītāja atteikuma veidlapā vai brīvas formas paziņojumā norādīto e-pasta adresi. 

8.6. Pasūtītājs var iepazīties ar papildu informāciju par atteikuma tiesību īstenošanu Patērētāju tiesību aizsardzības centra mājaslapā: http://www.ptac.gov.lv. Atteikuma veidlapa atrodama šeit. 

9. Citi noteikumi. 

9.1. Līgums stājas spēkā brīdī, kad Pasūtītājs atbilstoši Līguma noteikumiem ir veicis Pakalpojuma pasūtījumu un Pasūtītājs ir veicis apmaksu ar internetbanku vai maksājuma karti). Līgums ir noslēgts uz laiku līdz saistību izpildei. 

9.2. Pasūtītājs, pirms apmaksas veikšanas, atzīmējot piekrišanu šā Līguma noteikumiem apliecina, ka visi Līguma noteikumi viņam ir skaidri saprotami, un uzņemas tos pildīt pilnā apjomā. 

9.3. Pārdevējs patur tiesības bez brīdinājuma jebkurā laikā vienpusēji mainīt un papildināt noteikumus, tos publicējot Interneta vietnes sadaļā. Pasūtītājam tiek piemērota to noteikumu redakcija, kas ir spēkā Pakalpojumu iegādes brīdī. 

9.4. Jautājumos, kas nav atrunāti šajā Līgumā, Puses vadīsies no spēkā esošajiem Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

9.5. Gadījumā, ja kāds no šā Līguma noteikumiem zaudē spēku, tad tas neietekmē pārējos šā Līguma noteikumus.

Šī mājas lapa izmanto sīkdatnes, lai nodrošinātu jums kvalitatīvu un atbilstošu saturu.

Privātuma politika